آموج فرآیند

نظامنامه گارانتی

شرکت آموج فرآیند – دریچه بازدید – چاه ارت

نظامنامه گارانتی و خدمات پس از فروش

رضایتمندی مشتریان همواره از اولویت های شرکت آموج فرایند بوده است و این شرکت می­کوشد تا کالاها و خدمات خود را با شرایط مطلوب به دست مشتریان و کارفرمایان برساند. با این وجود ممکن است مشتریان با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات گارانتی و پس از فروش در نظر گرفته شده است.

شرکت آموج فرایند مطابق با شرایط عمومی ضمانت کالاها، علاوه بر ارائه خدمات گارانتی دو ساله برای کلیه کالاها تا 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می­نماید.

همچنین در صورت نیاز کارفرمایان به ارائه خدمات پشتیبانی روی پروژه های اجرا شده این شرکت آمادگی دارد تا خدمات پشتیبانی خود را در سه سطح پیشگیرانه، کامل و تمام وقت ارائه نماید.

در تمامی سطوح فروش بنای مدت اعتبار گارانتی تاریخ مندرج در پکینگ لیست کالاها می­باشد و خریدار موظف است در دوره نگهداری و یا استفاده از کالاها شرایط استاندارد نگهداری و بهره برداری مندرج در بسته بندی کالاها را رعایت نماید. در همین خصوص چنانچه هر یک از قطعات توسط کارشناسانی خارج از مجموعه آموج فرایند تعمیر گردند موجب ابطال گارانتی محصول می­گردد.

چنانچه مطالب ارائه شده در این برگه یا دفترچه راهنمای محصول پاسخگوی نیاز شما نباشد می­توانید از طریق ارسال نامه الکترونیکی به آدرس info@amoujfarayand.co.ir  با موضوع (کالای مورد نیاز )#ass  از شرایط گارانتی آن اطلاع حاصل نمایید.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
سوالی دارید ؟ از ما بپرسید
×
آقای رضایی Whatsapp chat