آموج فرآیند

تسمه استنلس استیل

راند وایر ، راند وایر گالوانیزه همبندی فونداسیون

تسمه استنلس استیل یکی از پر کاربردترین اقلام در سیستم های ارت ، همبندی های فونداسیون و اجرای هادی نزولی در سیستم های صاعقه گیر می باشد.

مطابق با استاندارد های روز دنیا نظیر IEC 62305 و همچنین نشریه های داخلی همانند نشریه 110 و یا دستورالعمل های سازمان نظام مهندسی یکی از بهترین روش های اجرای شبکه زمین گسترده و مناسب به منظور حفاظت سازه ها با عنایت به حضور انسانها و یا تجهیزات حساس استفاده از ارت فونداسیون می باشد. در همین راستا می بایست از ابتدای شروع مراحل ساختمانی و قبل از اجرای فونداسیون سازه ها تمهیداتی را در این خصوص اندیشید.

 

تسمه استنلس استیل

شبکه میلگرد های وسیع موجود در آراموتربندی ساختمان این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از آرماتور های اضافی و اتصال آنها به شبکه موجود یک شبکه همبند مناسب جهت حذف میدان های القایی و جریان های شوک و انتقال آن با استفاده از مسیری با امپدانس بسیار پایین به سمت زمین فراهم شود.

بدین منظور باید با چیدمان صحیح مفتول ها و هادیهای کمکی در بالای شبکه زیرین آرماتورهای پی و اتصال به بخشی از آرماتورها توسط کلمپ و یا جوشکاری ، بیشترین حجم پیوستگی را بین آرماتورها بوجود آورد . ابعاد مش کمکی و فواصل همبندی آن با قطعات فلزی سازه ، نوع و مقاطع هادی ها می بایست براساس حداقل های استاندارد ، مورد توجه قرار گیرد .

در همین راستا تسمه های استنلس استیل در گرید های 304 و 316 و با ابعاد مختلف مطابق استاندارد های IEC 62561  و یا BS EN 1601 به صورت تخصصی برای استفاده در سیستم های ارت ، همبندی فونداسیون و یا هادی نزولی سیستم های صاعقه گیر طراحی و تولید شده اند.

تسمه های استیل با توجه به خاصیت ضد زنگ خود مقاومت بسیار بالاتری نسبت به سایر هادی های از خود نشان می دهند و طول عمر سیستم شما را به مراتب افزایش خواهند داد و از لحاظ قیمت نیز نسبت به تسمه های مسی بسیار ارزان تر می باشد.

این هادی ها توسط کلمپ های مخصوص تسمه استنلس استیل به صورت تک راه ، دو راه و یا چهار راه به سیستم آرماتور فونداسیون ساختمان متصل می گردند.

استیل 304: یکی از رایج ترین انواع گرید فولاد ضد زنگ آستنیتی است. به دلیل محتوای بالای کروم و نیکل در این گرید، در هنگام ساخت تجهیزات فرایندهای شیمیایی، صنایع غذایی و لبنی و آشامیدنی، انتخابی مناسب است. این گرید دارای ترکیبی عالی از استحکام، مقاومت در برابر خوردگی و قابلیت ساخت است.

استیل  نوع 316: این گرید ضدزنگ دارای 18٪ کروم، 14٪ نیکل و مولیبدن است. این ترکیب ها مقاومت فولاد را نسبت به خوردگی افزایش می دهند. به طور خاص، مولیبدن برای کنترل ناحیه خوردگی مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع فولاد در برابر حرارت تا 1600 درجه فارنهایت مقاومت می کند. نوع 316 در صنایع شیمیایی، صنایع کاغذ و خمیرکاغذ، برای پردازش و توزیع مواد غذایی و نوشیدنی و در محیط های خورنده تر استفاده می شود. همچنین در صنایع دریایی به دلیل مقاومت در برابر خوردگی استفاده می شود.

 

شرکت آموج فرایند همواره یکی از بزرگترین سازنده و تامین کننده اقلام سیستم زمین بوده است . خواهشمند است جهت استعلام قیمت با ما در تماس باشید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
سوالی دارید ؟ از ما بپرسید
×
آقای رضایی Whatsapp chat